Analizując efektywność nauki w grupach wszystkich dotychczasowych edycji kursu, zauważam największą skuteczność w przypadkach samodzielnego dobierania się ich członków.
Działanie takie pozwala w naturalny (koleżeński) sposób stworzyć jednolite grupy co do poziomu zaawansowania jak i percepcji słuchaczy, w których nie ma sytuacji, że ktoś musi czekać lub ktoś nie nadąża przy omawianym zagadnieniu. Tak więc zachęcam do dobierania się we własnym zakresie. Ważne jest tylko aby koleżanki/koledzy, z którymi chcemy stworzyć taką grupę, byli na podobnym poziomie „zaawansowania”. Nie mogą być ani głupsi, ani mądrzejsi;)
Oczywiście wszyscy, którzy zgłoszą się do mnie indywidualnie i nie mają możliwości lub zwyczajnie ochoty stworzenia grupy we własnym zakresie, zostaną przydzieleni (na podstawie oceny semestralnej oraz nauczyciela uczącego) do grupy już istniejącej.